• SKAMBINTI: +37064111211

Krovininis mikroautobusas

Ilgis- 4,50m | aukštis- 1,90m | plotis- 1,70m

| tūris- 15 m³

  • Mieste 1 val. -(iki 2 t) – 11 Eur
  • Užmiestyje 1 km – (iki 2 t) – 0,30 Eur
  • min. užsakymo laikas-  1 val.
  • Pirma valanda apvalinama 60 min. tikslumu, nuo antros 30 min. tikslumu.
  • Krovėjų paslaugos – 6-7,5  Eur/val.
  • Min.užsakymo laikas 1val.

Krovininis mikroautobusas

Ilgis- 5,10m | aukštis- 2,35m | plotis- 2,15m

| tūris- 25 m³

  • Mieste 1 val. -(iki 3 t) – 15 Eur
  • Užmiestyje 1 km – (iki 3 t) – 0,5 Eur
  • min. užsakymo laikas-  2 val.
  • Pirma valanda apvalinama 60 min. tikslumu, nuo antros 30 min. tikslumu.
  • Krovėjų paslaugos – 6-7,5  Eur/val.
  • Min.užsakymo laikas 2val.

RENAULT MASTER 2013 m. 

Ilgis- 4,85m | aukštis- 2,4m | plotis- 2,2m

| tūris- 25 m³

  • Mieste 1 val. -(iki 2 t) – 15 Eur
  • Užmiestyje 1 km – (iki 2 t) – 0,35 Eur
  • min. užsakymo laikas- 1 val.
  • Krovėjų paslaugos- 6-7,5 Eur/val.
  • Min.užsakymo laikas 1val.

Kiek kainuoja perkraustymo paslaugos Vilniuje?

Vilniuje, kaip ir kiekviename dideliame mieste, galime rasti daug paslaugų, kurios palengvina gyvenimą. Perkraustymo paslaugos – vienos iš jų.

Persikelti į naujas patalpas ar butą visada smagu, bet kraustymosi darbai nėra labai malonus darbas. Suprantama, kad daugelis Vilniaus miesto gyventojų šiuos darbus stengiasi atlikti savarankiškai. Aukojamas ne tik laikas, bet pinigai. Racionalus žmogus supranta, kad visų darbų savo rankomis atlikti nereikia. Tai nėra protinga, geriau kraustymo darbus yra palikti profesionalams.

Nereikia ir toli ieškoti šios paslaugos teikėjų. Dera atsiversti vieną ar kitą skelbimų portalą, pasinaudoti internetine paieška ir labai greitai suvoki, kad nemažai įmonių teikia tokias paslaugas. Tiksliai nurodyti, kuri įmonė teikia geriausias paslaugas negalima, nes žmogus visada privalo turėti teisė pasirinkti, bet šiuose darbuose, neabejotinai, vienas svarbiausių kriterijų – kaina.

Kiek Vilniuje kainuoja perkraustymo paslaugos? Viskas priklauso nuo pačio kliento poreikių bei jo turimo turto. Krovėjo-pakuotojo paslaugos neretai svyruoja nuo 6 iki 9 eurų už valandą. Krovininio mikroautobuso nuoma svyruoja apie 10 eurų už valandą, o krovininio sunkvežimio su liftu kaina būna apie 15 eurų ir daugiau. Suprantama, kad tiksliai įvardinti visos krovos ir pervežimo darbų išsyk neįmanoma, nes viską lemia laikas, per kurį atliekamas darbas. Žinoma, tai nereiškia, kad tokias paslaugas teikiančios įmonės tinginiauja ir neskuba dirbti. Jų tikslas yra gan elementarus – greitai ir kokybiškai atlikti savo darbą.

Pasiūlos Vilniuje tikrai netrūksta, bet kaip teisingai pasirinkti? Klausimas suktas, nors atsakymas yra pakankamai paprastas. Tereikia pasidomėti įmonės veikla ir teikiamu paslaugų spektru. Savo vardu neabejojančios kompanijos neslepia nei teikiamų paslaugų aprašo, nei jų kainų. Jos dar nebijo paminėti kiek kainuoja seifo ar pianino pervežimas bei visada mini anksčiau atliktus darbus. Kai kuriems asmenims tokia informacija yra naudinga.

Na,  o jei jūsų lūkesčiai ir poreikiai yra kuklesni rinkitės atidžiai ir pabandykite sutaupyti. Nuspręskite, kuriuos daiktus verta pervežti, o nereikalingais atsikratykite, parduokite, atiduokite. Ieškokite pigesnio perkraustymo darbų varianto ir dalyvaukite pačiame procese, kad vėliau nereikėtų skųstis prastai atliktu darbu.

PAKUOTĖS PARINKIMAS, PAKROVIMAS/IŠKROVIMAS (2017-04-17 papildymas)

Transportavimo pakuotės parinkimas ar jos nebuvimas priklauso nuo gamybinės/vartojimo pakuotės. Mano nagrinėjamu (užduoties) atveju, vežamas krovinys yra skystis, o jo vartojamoji/gamybinė tara yra statinė. Šiuo atveju galimas dvejopas tokio krovinio pakrovimas:

  1. Naudojant transportavimo padėklus;
  2. Nenaudojant transportavimo padėklų.

Statinės skersmuo yra 570 mm, o aukštis – 700 mm. Norint kuo pakrauti šias statines ant palečių optimaliausiu būdu, reikėtų naudoti „suomišką paletę“, kurios išmatavimai yra 1200x1200mm (tokiu būdų ant paletės būtų galima pakrauti keturias statines). Tačiau tokiu atveju būtų galima pakrauti tik 22 „suomiškas paletes“ (po 11 palečių dviem eilėmis išilgai puspriekabės), kas reikštų, jog bendras pervežamų statinių skaičius siektų 88.

Antruoju atveju, paletės naudojamos nebūtų todėl iš viso būtų galima pakrauti 92 statines (4 statinės į plotį ir 23 statinės išilgai puspriekabės).

Taigi, žiūrint iš kiekybinės pusės – antrasis variantas (palečių nenaudojimas krovinio pervežimo metu), būtų naudingesnis siutėjui/pardavėjui, tačiau nebūtinai finansiškai parankesnis krovinio vežėjui. Ši niuansą aptarsiu žemiau.

Tarkime, kad viena „suomiška“ paletė sveria 5 kg. Kraunant statines ant šių palečių prie krovinio bendro svorio prisidėtų papildomai 110 kg (5×22). Taigi apmokestinamas svoris klientui būtų jau nebe 14 628 kg, o 14 738 kg. Kadangi mano vežamas krovinys nėra labai didelių išmatavimų, tai krovinio paaukštėjimas (prie statinės aukščio prisidėtų papildomai 120mm), apmokestinamam krovinio svoriui (šiuo atveju apmokestinamas realus, pervežamas krovinio svoris, o ne skaičiuojamasis) įtakos neturėtų.

Paletizuoto krovinio pakrovimas/iškrovimas be jokios abejonės būtų šiek tiek operatyvesnis. Tačiau, kaip jau minėjau anksčiau, palečių naudojimas šiam kroviniui nėra būtinas. Juo labiau, kad siunčiant visą krovinį nuo „durų iki durų“, t.y. nuo Marijampolės iki Berlyno, dar daugiau laiko būtų sugaišta šiam kroviniui pakrauti ant palečių, o po to į transporto priemonę.

Praktikoje tokios transporto taros pakrovimas nėra labai patogus. Norint statines pakrauti reikalingi tiek žmogiški resursai, tiek hidrauliniai keltuvai. Pakrovimo/iškrovimo procese turėtų dalyvauti mažiausiai du žmonės, kadangi pirmiausia statinę reiktų paversti, kad būtų galima privažiuoti ir ją užkrauti ant hidraulinio keltuvo, o vėliau, kolegos pagalba jį atsargiai nuritinti nuo keltuvo.

Sukrovus visas 92 statines į puspriekabę jas reiktų sutvirtinti diržais, kas 8 statinių „blokui“ – vienas diržas sutvirtinimui. Galima būtu tvirtint ir plastmasine plėvele, tačiau iš praktikos žinoma, kad norint užtikrinti jos tinkamą funkcija, plastmasinės plevelės reiketų labai daug, o ir tvirtinti reikėtų, ne kas 8 statines, o kas 4-6, kas sukeltų papildomų laiko sąnaudų.

Krovinio pakrovimas/iškrovimas apskaičiavimas

Statinės viršuje ar ant dangčio turi būti užklijuoti informaciniai ženklai – lipdukai. Juose nurodytas siuntėjo ir gavėjo vardai (įmonių pavadinimai), išsiuntimo ir paskirties šalių pavadinimai, krovinio netto svoris (139 kg) ir brutto svoris (159 kg), tūris (0,178 m3) ir išmatavimai (700x570x570mm).

Krovinio pakrovimas/iškrovimas apskaičiavimas naudojantis formule:

Tc=tj + tj’ + tp +tp’ + tn + tn’ + tpos + tpag (1)

čia: tj – judėjimas pirmyn su kroviniu link transporto priemonės, tj’ – judėjimas atgal be krovinio nuo transporto priemonės, tp – pakėlimo su kroviniu laikas, tp’ – pakėlimo be krovinio laikas, tn – nuleidimo su kroviniu laikas, tn’ – nuleidimo be krovinio laikas, tpos– posūkio laikas, tpag – laikas pagalbinėms operacijoms.

čia: l – atstumas nuo krovinio iki transporto priemonės, v – judėjimo su kroviniu greitis (2,2 m/s), a – pagreitis (0,3-0,5m/s2).

čia: l – atstumas nuo krovinio iki transporto priemonės, v’ – judėjimo be krovinio greitis (3,2 m/s), a – pagreitis (0,3-0,5m/s2).

čia: Hvid – vidutinis aukštis, vp – pakėlimo greitis su kroviniu (0,20 m/s2).

čia: Hp – aukštis į kurį gali pakelti įrenginys (3-4,5m), hp – aukštis, kurio reikia užkėlimui ant auto platformos, pridėt atsargą.

čia: Hvid – vidutinis aukštis, vp‘ – pakėlimo greitis be krovinio (0,22 m/s2).

čia: Hvid – vidutinis aukštis, vn – nuleidimo greitis su kroviniu (0,1 m/s2).

čia: Hvid – vidutinis aukštis, vn – nuleidimo greitis be krovinio (0,1 m/s2)

tpos = 5 s

tpag = 45 s

Tc= 5,49 + 6,58 + 0,75 + 0,68 + 1,5 + 1,5 + 5 + 45 + = 66,5 (s)

TP = 92 statinės x 66,5 sekundžių = 6118 (s) = 102 (min) = 1 val. 42 min